Waarmee kunnen we u helpen?
Algemene vragen
Hoe kunnen jullie prijzen zo laag zijn?
Wij kopen onze zaden en bloembollen rechtstreeks bij de producent en doen zelf de verpakking. Dit betekent dat we alle dure tussenpersonen uitschakelen. Zo kunnen we u de beste kwaliteit voor de beste prijs bieden en voorkomt u de hoge prijzen van andere verkopers.
Krijg ik een handleiding?
Ja, al onze zakjes met zaden en bloembollen bevatten een handleiding. Op onze zaadzakken vindt u een eenvoudige en duidelijke handleiding die u helpt met voorkiemen, verplanten en zaaien op de juiste tijdstippen en onder ideale omstandigheden. De zakken met bloembollen en knollen bevatten ook gedetailleerde plantinstructies, zodat uw bloemen de beste verzorging krijgen.
Wordt jullie assortiment uitgebreid?
Ja, we breiden ons assortiment continu uit met nieuwe zaden en bloembollen, zodat u altijd de beste kwaliteit en selectie vindt.
Voor ons is het belangrijk dat u precies de zaden en bloembollen vindt die u zoekt voor uw project. Heeft u wensen of ideeën voor nieuwe producten? Laat het ons weten. Stuur een e-mail naar info@blomea.be
Vragen over zaden
Hoe lang zijn jullie biologische zaden houdbaar?
De houdbaarheid hangt af van het soort zaad. Over het algemeen blijven zaden langer goed dan u zou verwachten. De kieming kan echter afnemen na verloop van tijd.
Onze zakjes vermelden een aanbevolen houdbaarheidsdatum, maar zaden kunnen vaak lang na die datum nog ontkiemen bij correcte opslag. Voor het beste resultaat adviseren wij om de zaden voor de aangegeven datum te zaaien.
Hoe bewaar ik mijn zaden het beste?
Voor optimale houdbaarheid bewaar uw zaden koel, droog en uit direct zonlicht.
Vragen over bloembollen en knollen
Hoe kan ik mijn bloembollen bewaren als ik ze niet meteen ga planten?
Bloembollen bewaart u droog en koel. Voorkom vocht om rot te vermijden, en houd ze uit direct zonlicht.
Wanneer moet ik bloembollen planten?
Voorjaarsbollen zoals tulpen plant u in de herfst, voordat de vorst intreedt. Zomerbollen, zoals dahlia's, plant u in het voorjaar zodra de kans op vorst voorbij is.
Pre-order
Wat gebeurt er als ik een pre-order product bestel samen met artikelen die al op voorraad zijn?
Bestelt u een product dat als pre-order is gemarkeerd samen met producten die op voorraad zijn, dan verzenden we uw gehele bestelling zodra de pre-order producten beschikbaar zijn.
Wilt u de aanwezige producten sneller ontvangen, dan raden we aan om twee aparte bestellingen te plaatsen.
Betaling
Wat moet ik doen als mijn betaalkaart wordt geweigerd?
Controleer bij geweigerde betalingen eerst of de kaartgegevens correct zijn ingevuld. Probeer een andere kaart en als het probleem blijft, neem dan contact op met uw bank.
U kunt ook altijd contact met ons opnemen via info@blomea.be. We helpen u graag verder.
Welke betaalmethoden accepteren jullie?
Wij accepteren betaling met ideal, VISA, MasterCard, Bancontact en PayConiq.
Wilt u via factuur betalen? Stuur dan een e-mail naar info@blomea.be
Levering
Hoe snel wordt mijn bestelling geleverd?
We werken samen met DHL, wat snelle en betrouwbare levering garandeert.
Normaal gesproken ontvangt u uw pakket binnen 2-3 werkdagen na bestelling. Na het inpakken van uw bestelling ontvangt u een Track & Trace-code per e-mail, waarmee u uw pakket tot aan de ontvangst kunt volgen.
Wat zijn de verzendkosten?
Wij zorgen voor voordelige verzendkosten. Bezorging bij een pakketpunt kost €39. Wilt u uw bestelling thuis laten bezorgen, dan bedragen de kosten €59 Bezorging aan huis via dao is ook mogelijk voor €39.
Hoe ver is mijn bestelling?
U kan uw bestelling volgen met het Track & Trace-nummer dat u per e-mail heeft ontvangen.
Als uw bestelling voorbestelde artikelen bevat, wordt alles tegelijk verzonden zodra deze op voorraad zijn.
Klantenservice
Hoe kan ik contact met jullie opnemen?
Heeft u vragen of hulp nodig? Neem dan gerust contact met ons op via info@blomea.be. We streven ernaar om op werkdagen binnen 24 uur te reageren op uw berichten.